Pagina's

dinsdag 9 juni 2009

A Spoon Full of Sugar #45 en Sketch and Stash #12





Vanmorgen met mijn oudste zus eerst mee om een bril geweest. Het is haar eerste bril en ze vond het moeilijk om alleen te doen, dus mocht ik als "expert" mee. Toevallig was ikzelf vorige week net om een nieuwe bril geweest. Daarna nog wat boodschappen gedaan voor mijn verjaardag dit weekend. Ondertussen ook nog ff een nieuwe droger uitgezocht. Puntje bij paaltje had ik vanavond pas weer tijd om aan een nieuwe uitdaging te beginnen.
Ik heb voor dit kaartje de sketch gebruikt van Sketch and Stash en de vlinderstempel van Kars. Doordat ik die stempel gebruikt heb kan ik dit kaartje ook insturen voor de challenge van A Spoon Full of Sugar waarin vlinders moeten voorkomen. Het papier is van Cosmo Cricket, de knoopjes heb ik bij Pipoos gekocht. Ik heb dit keer het kaartje niet gescand, want door de knoopjes komt het er niet zo scherp op, dus vandaar gewoon een foto van genomen. Hierdoor komen wel de kleuren ook veel mooier over.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vlinder kaart en zo fleurig.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card Renata, I love the butterflies and the colours. The buttons look fab too!
    Thanks so much for joining in the fun at Sketch and Stash!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Renata, wat leuk gedaan met die vlinders, heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. brilliant card. love the papers and you have coloiured your image beautifully. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card I love the papers and those butterflys are gorgeous, thanks for joining in the fun at sketch n stash hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous card and a great take on the sketch.
    Thank you for joining in the Sketch and Stash,
    Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen