Pagina's

zondag 1 augustus 2010

Award gekregen van Patries!

Ik kreeg net een berichtje van Patries dat er een verrassing op haar blog stond voor mij. En nieuwsgierig als ik ben, ben ik direct gaan kijken. En kijk eens wat een geweldige award ik van haar heb gekregen! Dank je wel, Patries!
Nu moet ik 5 dingen over mezelf vertellen:
-Ik ben Design Team member bij Stamp Something en bij Karens Doodles en deze maand gastdesigner bij Stamptacular Sunday.
- Ik heb net beachball gespeeld met onze jongste dochter, één van onze favoriete zomerspelletjes.
- Ik mag nog 3 weken werken voordat ik eindelijk zomervakantie heb.
- Aanstaande woensdag ga ik met mijn vriendin naar Doe@Ding in Spijkenisse.
- Heb net als Patries nooit veel zin om te poetsen, zo jammer van je tijd, zit veel liever in mijn hobbykamer. (Maar het is echt wel schoon bij ons thuis hoor!)


I just got a comment from Patries that she had a surprise for me on her blog. And curious as I am, I went over there immediatly. And look what a great award I got! Thank you so much, Patries!
Now I have to tell you five things about myself:
-I am Design Team Member for Stamp Something and Karens Doodles and at the moment gastdesigner for the month August at Stamptacular Sunday.
- I just played beachball with our youngest daughter, one of our favorite summergames.
-I have still three weeks to work before I have my vacation.
-Next wednesdat I am going to Doe@Ding at Spijkenisse.
-Just like Patries I don't like to clean my house, it's a waste of time, and I'd rather sit in my craftroom. (But it's clean in my house, don't worry!)

Nu mag ik hem weggeven aan 5 andere bloggers, maar daar ga ik nog even over denken wie dat worden.
Now I can give the award to 5 other bloggers, but I have to think about that who they will be.
I'll be back!

2 opmerkingen: