Pagina's

woensdag 8 september 2010

KIKA mail



Vandaag kreeg ik een mailtje van Jannie Riemens. Zij draagt zorg voor de verkoop van de kaarten van KIKA. Ze wilde graag een berichtje op mijn blog zetten, maar dat ging helaas niet, dus heb ik de tekst gekopieerd en hier in gezet.

100 kaarten voor KiKa, een geweldig resultaat!

Ik heb deze mooie kaarten van Renata in ontvangst mogen nemen en het was een feest om ze allemaal te bekijken.Onze Zeeuwse vrijwilligers van KiKa gaan hun best doen om ze te verkopen.
Graag wil ik Renata, iedereen die heeft meegedaan en Joke van de Kreahoek namens Kika heel hartelijk bedanken.
Jannie Riemens

En weet je wat het leuke is? Er komen nog steeds kaarten binnen, dus ik kan er binnenkort nog meer gaan overhandigen!
Iedereen die een kaart of meerdere kaarten heeft gestuurd nogmaals hartelijk bedankt en wil je alsnog een kaart sturen? Dat kan hoor! Stuur even een mailtje naar renataelenbaas@yahoo.com, dan stuur ik mijn adres.
Als het kan graag compleet met envelop en zakje.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Renata voor het meewerken aan het goede doel. Succes verder nog.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat goed zeg!
    Goed gedaan dus door jou en iedereen die meegedaan hebben.
    leuk dat je ons op de hoogte houdt!

    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen