Pagina's

donderdag 18 november 2010

Kenny K DT Call!

Ik las net dat Kenny K nieuwe design team members zoekt en omdat ik de afbeeldingen van Kenny helemaal te gek vind, ga ik een kansje wagen. Daarvoor moet ik 2 kaarten uitkiezen die ik zelf heel erg mooi of leuk vind.

I just read that Kenny K needs some new DTmembers and I just love his images, so I am gonna take a chance! 
For that I have to show two cards that I think are my best cards.

 De eerste kaart die ik heb uitgekozen is mijn candykaart voor Ida. Die vond ikzelf toch wel erg goed geslaagd en waarmee ik de candy heb gewonnen.

The first card I picked is the candycard I made for Ida's birthday candy, which I won by the way!

En de tweede kaart is de kaart die ik heb gemaakt voor de verjaardag van onze jongste dochter. Ze werd toen 15 jaar.

The second card I made was for the birthday of our youngest daughter. She became 15 last september.

De afbeeldingen die ik heb gebruikt kun je natuurlijk vinden  in de shop van Kenny K!

Ofcourse you can purchase these images at KennyK's Shop!

12 opmerkingen:

  1. nou jij gaat wel kans maken hoor met zulke leuke kaarten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee superkaarten als jij daar niet in het DT wordt gekozen, zijn ze niet goed wijs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn prachtige meidenkaarten!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Renata,leuke afdrukjes,geweldig papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes Renata, geloof altijd dat je veel kans maakt want deze 2 kaarten mogen er weer zijn hoor.
    Heerlijk paars. Hele verschillende kaarten maar dat maakt het juist leuk. We horen er wel van.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die stempels zijn inderdaad super leuk zeg, vooral voor "jonge" meiden! Nou, veel succes, maar als ik je kaarten zo bekijk en je die positie al bijna in de pocket hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brilliant cards Renata, good luck with the DT call.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn prachtige kaartjen, heel veel succes

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn erg leuk. Veel succes met de DT-call, zal voor je duimen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh I LOVE them the colour combos and your colouring is amazing :D
    Thank you for trying out for KKKG DT and good luck.

    Hugs

    Amy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Both your cards are beautiful. I love your work!

    BeantwoordenVerwijderen