Pagina's

zondag 13 maart 2011

There's always something to sing about.....


Vandaag heb ik niet zo heel veel inspiratie. Mijn hoofd is bezig met andere dingen. Maar toch nog een kaartje gemaakt. Ik zag bij Challenge Up Your Life een Flip Flop kaart en vond het wel een leuk patroon. Via de link de tutorial bekeken en er toen zelf één gemaakt met een stempel van de Stempelbar. Het papier is van... je raadt het al....Maja Design. De tekst van TLC.


Today I don't have much inspiration. My head is full with other stuff. But I managed to make this card. When I was checking out the different challenges I saw this Flip Flopcard at Challenge Up Your Life. I really liked it, so after watching the tutorial I made my own with a stamp from the Stempelbar. The papers are... you guessed it....Maja Design. The sentiment is TLC.

Si

Aly's Sunday Challenge - Anything Goes
Craft Your Passion - Anything Goes
The Crazy Challenge - Lovely Ladies
Fab 'n' Funky - Make It Girly
Simon Says - Anything Goes
Challenge Up Your Life - Flip Flop Card


12 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje! Leuk model en het papier is ook super xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renata,ik vindt dit toch zo'n geweldige stempel,helemaal leuk!
    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt en ik zie dat je met fab'n'funky meedoet.
    Bedankt,ik ga voor je duimen!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,
    wat een mooi kaartje.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en toch niet al te vervelende dingen aan je hoofd, hoop ik!!!
    Liefs van je dinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk modelletje deze kaart, had ik in mijn hoofd voor de komende uitdaging.....;-)
    Grappige stempel ook zeg!
    Succes met alle sores!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Renata, het is er niet aan te zien dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Erg mooi geworden. Ik heb deze stempel al eerder bij je langs zien komen en vind hem super zeker in combinatie met de muzieknoten,tekst en het maja-papier en natuurlijk de vorm van de kaart.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow this card is fabulous! I love the colors - awesome!

    Thank you so much for playing along over at Challenge Up Your Life!


    xx M.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fabulous swing card, your colours and papers are stunning and I just love that delightful image!!

    So glad you could join us at the Simon Says Stamp challenge,
    hugs
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous.
    Thanks for joining us at F'n'F this week, hope to see you again soon.
    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha,ha,ha, einfach spitzenmäßig ist die Karte geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen