Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

Happy Birthday!


Vandaag een kaartje dat ik in opdracht voor mijn eigen mannetje heb gemaakt. Ik maak namelijk voor de brandweervereniging alle verjaardagskaarten voor de brandweermannen en vrouw en daar hoort mijn eigen man ook bij. Dit keer heb ik lekker gespeeld met nieuwe digi's van Make It Crafty en KennyK's Krash Kittenz. De digi's van Make It Crafty zijn echt super leuk om te combineren met een heleboel andere merken en zo kun je zelf je scene samenstellen. 


Digi's die ik heb gebruikt zijn Wire Fence, Corner Bricks en Street Curb van MIC en Carmen Electrafying van KennyK.
Ben benieuwd wat jullie van deze combi vinden en ik vind het altijd leuk om jullie reacties te lezen.


Simon Says Stamp - Anything Goes
The Paper Shelter - Anything Goes
Do You Stack Up - Boy or Man
Crazy4Challenges - Male Card
Cupcake Inspirations - Photoinspiration
Creative Card Crew - Anything Goes

14 opmerkingen:

  1. Ohh geweldig combi deze 2 digi.
    Super kaartje.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh la la! What a stunning image...colored perfectly!!!
    Thank you so much for playing along with us at Cupcake Inspirations this week!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg!!! Écht geweldig!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love how you combined the background digis. Fantastic card and your coloring is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is GAAF!!!,ik denk dat je man deze kaart wel heel erg gaat waarderen!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a fab card thanks for joining us at CCC xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke mannenkaart Anita! Heel mooi weer

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great fun piece, love your colouring. Thanks for joining in the Simon Says Stamp and Show challenge. Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooo La La - S-E-X-Y!!! Great coloring!

    Thanks for joining us at Cupcake Inspirations!

    Hugs,
    Michele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig! Ik heb de achtergrondjes sinds gisteren ook, nu nog leren ze te gebruiken ;)

    Liefs, Renaat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Renata. Your card is stunning! Love how you colorized the stamped image of your "vixen". That stamp is darling! Brilliant job! Thanks for joining us at Simon Says Stamp and Show Challenge. <3 Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOW, that's a smoking hot card, I think it'll make some guy very happy.
    thanks for playing with us at Cupcake Inpsirations.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very saucy !

    Thank you for joining us in the Simon Says Stamp-tember Challenge and Hop !

    Hugs,

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen