Pagina's

woensdag 23 januari 2013

I Think You're Cute

Dit weekend heb ik eindelijk een kaartje gemaakt met deze leuke digi van Mo's Digital Pencil.


 Ik heb het prachtige papier van Carta Bella genaamd Devoted gebruikt dat ik bij de Kreahoek heb gekocht. Carta Bella heeft ontzettend mooie papierblikjes met geweldige kleuren.
Ook heb ik het nieuwe stansje van Marianne Design gebruikt waar ook stempels bij zitten. Ook dit komt bij de Kreahoek vandaan. Deze is met engelse tekst, maar er is er ook een met een nederlandse tekst.

Ook heb ik een randje gebruikt van Crealies en toevallig heeft Joke vandaag ook dit soort randjes in de winkel ontvangen. Waaronder deze:





Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.



6 opmerkingen:

  1. Totally adorable and fabulous coloring/design! Thanks so much for joining us at The Sisterhood ‘I {HEART} VALENTINE’S’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just beautiful!! I am in awe of your coloring.
    .

    Thanks for sharing this with us over at the Sisterhood and playing along with our Heart challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat een leuke stempel Renate en zomooi ingekleurd je hebt er een mooie kaart van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje weer en wat een leuke materialen heb je gebruikt. Leuk dat Joke nu ook crealies mallen verkoopt. Ik moet binnenkort maar weer eens langskomen. Fijn om te horen dat het vandaag al beter met je gaat en dat je je kaart leuk vind.

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute image and love the borders too! Thanks for Playing along with us this time at Top Tip Tuesday Challenge, hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen