Pagina's

woensdag 29 mei 2013

Groentetuintje

Gisteren kreeg een envelopje in mijn brievenbus van Yvonne met afdrukjes van LOTV en ik ben er direct mee aan de slag gegaan. Dit afdrukje heet Vegetable Patch oftewel Groentetuintje en komt uit de serie Vintage Boys. Yvonne had ze als sketchpad gekregen, maar zij vond het papier te glad voor haar potloden, dus toen heb ik ze van haar gekregen om te kijken of ik er met mijn copics wat mee kon.
En... het is gelukt!


Het papier is van Echo Park en heet Note To Self en het heeft prachtige kleuren!


Ik heb geen foto van mijn copics dit keer, het waren er zoveel! 

Everybody Art - Sketch
Simon Says Stamp - Anything Goes
Charisma Cardz - Here Comes Summer
Crafty Catz - 3-2-1 (3dp, 2 emb., 1 image)
2 Sisters Challenge - Outdoor Fun

12 opmerkingen:

  1. Hoi Renata, leuk dat het gelukt is met de copics. Het resultaat mag er zijn. Wat zijn ze leuk, die vintage boys. Er liggen er twee ingekleurd klaar bij mij maar ik moet er net nog even een kaartje mee maken. Je kaart is een leuke stoere mannenkaart geworden. Fijn dat je weer een beetje aan de freubel bent.
    Groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart, Renata. Mooie stempel is dit zeg!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart,zo leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh prachtig is ie weer Renate en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A lovely card and a great male image.

    Thanks for joining us at Charisma Cardz and good luck.

    Sarahx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Summery creation. Thank you for playing at Charisma this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The perfect card for this time of year, Renata!! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your gorgeous card, such an adorable image
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine wirklich süße Karte.
    Danke, dass du bei uns mitgemacht hast.
    Viele Grüße Doreen EAC-Team

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a beautiful card! Great image and amazing coloring! Thanks for joining my challenge over at Cupcake Craft Challenge this week! Good Luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic card, Renata! Great image and I love your papers! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Hugs Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen