Pagina's

zondag 19 juli 2015

A little Magic.....

Goedemiddag allemaal! Hier ben ik weer eens met een kaartje. Ik had dit plaatje al een tijdje half ingekleurd liggen en heb vanmorgen eens tijd gemaakt om het af te maken.
Het was een heel karwei met al die plooien, maar wel heel leuk om te doen.


In tegenstelling tot normaal had ik eerst het plaatje gekleurd en er daarna papier bij gezocht.
Het papier is van My Favorite Things, de paarse rand heb ik uitgesneden met een mal van MFT, de bloemetjes heb ik geponst met een heeeeel oud poosje en de tekst heb ik op internet gevonden en zelf uitgeprint. De digi is Mystica van Art by Miran, deze heb ik op Etsy gekocht.


2 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je dit weer prachtig ingekleurd Renata, voor mij ben je echt een kunstenares wat betreft kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable sweet card and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen