Pagina's

maandag 17 augustus 2015

Zonsondergang met copics


Zo, het is weer zondag en vandaag ben ik, Renata, weer aan de beurt om jullie iets te leren. Het viel niet mee om iets te verzinnen, er staan al zoveel tutorials op dit blog. Maar goed, ik heb toch iets gevonden wat ik zelf er leuk vond en best wel simpel te doen is.

Wat gaan we doen? 
We gaan een zonsondergang creƫren met copics en wel op 2 verschillende manieren.

Als eerste gaan we hem gewoon kleuren. We beginnen met een stukje papier van 10 x 10, maar je kan natuurlijk ook een andere maat nemen, dat maakt niet uit.

De volgende kleuren heb ik gebruikt en op deze volgorde:

E19 - E08 - E99 - YR68 - YR15 - YR12 - Y38 - Y35 - Y32 - 0


Je begint gewoon met een strookje met de donkerste kleur en je werkt zo naar boven toe.


Tot je alle kleuren hebt gehad en dan ga je nog even langs de bovenste kleur met de blender, zodat dit ook mooi overloopt.


Het lijkt nu nog niet zo bijzonder, maar wacht even tot je het ziet als je stempel er op zit.


Ik heb de afbeelding gemat met dezelfde kleur karton als de stempelinkt van de stempel. Touwtje er rond en voila, je hebt snel een mooie kaart.


Deze bovenste kaart heb ik met dezelfde kleuren gedaan, maar dan met de e-brush.
De stempels zijn van Joy.

Ik hoop dat jullie het weer een leerzaam berichtje vonden en ik ben benieuwd wat jullie hiermee gaan maken.


2 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Het geeft echt een prachtig effect.
    Zelf werk ik niet met Copic Markers, maar ik denk dat dit ook met andere kleur middelen werkt.
    Dank je voor je duidelijke uitleg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen