Pagina's

woensdag 9 maart 2016

Fijn om je in ons midden te hebben.....

Maandag is er een vriendin geweest om samen te knutselen en ondertussen natuurlijk lekker even bij te kletsen.
Ik had nog steeds plaatjes liggen van de Bengels & Boefjes van Marij Rahder, dus daar maar eens mee aan de slag gegaan. Ik had ze allemaal al eens gemaakt, maar die zijn in de winkel als voorbeeld beland en ik wilde ze voor mezelf toch ook nog wel hebben.
Ik heb voor de achtergrond weer eens iets heel anders gedaan. Tijdens mijn zoektocht naar leuk papier kwam ik de Beach stansblok van Studio Light tegen en het idee was geboren.

De tekst heb ik even over na moeten denken, maar vanmorgen wist ik het ineens. 


Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, dus laat je een berichtje achter?



1 opmerking:

  1. Deze is ook weer zo superleuk!!. Ik wordt van deze plaatjes ook fan en ga daar eens naar op zoek. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen