Pagina's

dinsdag 31 mei 2016

A day at the beach

Vandaag heb ik heerlijk een vrije dag. Nou ja, vrij.....ik ben vanmorgen eerst begonnen met sjablonen te snijden zodat ik weer glazen kan etsen voor mijn webwinkel. Maar vanmiddag heb ik mijn silhouette weer gebruikt om deze kaarten te maken. De basis van de kaart is dus daarmee gesneden. Het designpapier heb ik met de hand gesneden.


Ik heb de standplaatjes van Studio Light er weer bij gepakt en ben daar eens lekker mee aan de slag gegaan.


Natuurlijk heb ik mijn designpapier en mijn plaatjes wel even met inkt bewerkt, anders krijg je van die witte randen.



Het designpapier is van een wat ouder blok van Joy, Under The Sea. Dit past precies bij de kleurtjes van de Studio Light plaatjes en zo krijg je mooi een geheel.


Had buiten op tafel nog een paar leuke potjes staan, die op mijn placemat gezet en zo de foto's gemaakt. Geeft wel een lekker zomers beeld, ook al wil de zon niet echt vandaag.



1 opmerking: