Pagina's

zondag 26 juni 2016

Ik kom je even opfleuren.....

Voetbal op tv, dus wat doe je dan? Dan kruip je nog maar eens lekker in je hobbyhok. Laatste tijd heb ik het erg druk gehad met mijn werk en mijn eigen bedrijfje en daardoor ook minder tijd om kaartjes te maken. Dus voetbal is een goeie smoes om weer eens iets te maken.

Ik heb een heleboel spulletjes van My Favorite Things gebruikt, behalve de tekst, die is van Joy.


De achtergrond achter de laars met bloemen heb ik gemaakt met de Stripes Cover Up van MFT.  Ik heb de strookjes die je overhoudt als je deze mal uitsnijdt gebruikt om te weven. Zo krijg je een beetje het idee van een mandje. De stempel komt uit de set You Gnome Me.


1 opmerking:

  1. Het is een goed teken dat je het lekker druk hebt met je eigen bedrijfje, wel jammer dat het freubelen er een beetje bij inschiet.
    Maar dan is het wel dubbel genieten als er dan nog wat extra tijd is voor de hobby.
    Je hebt er een erg leuk kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen