Pagina's

woensdag 14 oktober 2009

Zonnebloemen


Vanmiddag bezoek gehad van een paar hele gezellige dames. Ze hadden gevraagd of ik eens het een en ander wilde voordoen en uitleggen en ik heb het met alle plezier gedaan. Franka en Prien, ik vond het heel gezellig! Jammer dat ik weg moest anders waren we misschien nu nog bezig geweest! (LOL) Ik heb dan toch vanmiddag (toen de dames weg waren en ik wwer terug was van het ophalen van Lisa) nog een kaartje gemaakt met deze prachtige zonnebloemen. Dit is een digi -stempel. Het papier is wederom van Cosmo Cricket. Dit kaartje kan mee doen met de volgende challenges:



Stampin' for the Weekend - Oranje, bruin, groen



This afternoon I had a visit from two very nice ladies. They asked me if I could explain some things and I did that with great pleasure. Franka and Prien, I had a great time with you! Sorry I had to leave to pick up my daughters from school otherwise I think we were still at it (LOL)! After I came back I made this card with he beautiful sunflowers. This is a digi-stamp. The papers are once again Cosmo Cricket. This card is good for the above challenges.



9 opmerkingen:

  1. He hai Renata. Geweldige kaart heb je gemaakt hoor meis...superssss Heel erg fijn dat je meegedaan hebt met Sketch Saturday. Thanks
    Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sunflowers remind me so much of Fall! Thanks for sharing your beautiful card at TPE this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AWWW this is gorgeous, Renata:O) I love sunflowers, and these are awesome! Love your colouring and the pretty DP's.
    Thank you for joining us at Stampin' for the Weekend this week, good luck!
    Nancy;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous bright card, love the sunflowers.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful sunflowers and gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee vriendin,

    Ik heb nog een award voor je, kom je hem even halen?

    groetjes Adrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renata, je blijft lekker bezig he.... mooi kaartje en erg stijlvol die zonnebloemen.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous. Love the colours and layout.
    Hope you enjoyed playing in our Autumn themed challenge this week. Good luck in the draw for the prize from Wild Flower Kids rubber stamps.
    Ann xxx
    http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen