Pagina's

vrijdag 3 september 2010

Country Christmas


Ik ben helemaal in de kerststemming!
En dat komt allemaal door dat prachtige papier van Basic Grey en die leuke quiltstencils van Marianne Design.
Ik heb gisteren en vandaag nog 2 kaarten daarmee gemaakt en dit is het resultaat.
Op allebei de kaarten heb ik een afbeelding van Sassy Cheryl gebruikt. En op de tweede kaart heb ik een digitale tekst gebruikt van TLC.


I am already in the christmasmood! And that all because of those wonderful Basic Grey papers and the really great quiltstencils by Marianne Design.
I made 2 more cards with them yesterday and today and here's the result. I used a Sassy Cheryl image on both cards. And on the second card I used a sentiment by TLC.



4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 ontzettend mooie kaartjes! inderdaad super mooi papier van BG! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amai DAT zijn Mooie kaartjes Zeg NL idd Heel mooi papier
    grtz Natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten weer Renata! het is idd mooi papier, en ik vind je vormen op de achtergrond van bel en ster ook heel toepasselijk.
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen