Pagina's

zondag 20 maart 2011

Challenge #37 bij KennyK's Crafty Girlz



De week is weer voorbij en ik heb lekker een vrije dag. Vandaag begint er weer een nieuwe uitdaging bij KennyK's Crafty Girlz en dit keer mag je een recept volgen.  

Ik heb Dolores Damage gebruikt één van Kenny's Gothik Angelz en natuurlijk weer het papier van Maja Design.



It's Sunday, so time for another challenge at KennyK's Crafty Girlz and this week we'd like you to use a receipe. You can read all about it on the challenge blog.

I used Dolores Damage, one of Kenny's Gothik Angelz and ofcourse Maja Design papers.


Sponsors for this challenge are Fantastic Ribbons - offering 4 rolls of ribbon of the winner's choice


and Kenny is offering 5 digi's of the winner's choice


Veel liefs,
Renata


7 opmerkingen:

  1. Hoi Renata,geweldig kaartje!
    En geniet van je vrije dag
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zeg wat een supers mooie kaart. Leuke digi!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave kaart heb je gemaakt, toppie hoor,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een superkaart geworden Renata. En dat lint past er echt heel mooi bij. Tsja en dat papier is gewoon geweldig. ( hoe kan het nu toch dat ik er tot nu toe nog maar 1 kaart mee heb gemaakt zit ik me nu af te vragen.)

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaart Renata! Erg mooi

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen