Pagina's

maandag 27 juni 2011

De wieg!


Een paar weken terug had ik het al verteld en nu kan hem laten zien. Ik mocht een wieg bekleden voor vrienden en afgelopen woensdag zijn we gezellig samen om stof geweest. Natuurlijk kon ik het niet laten en ben direct begonnen.


De eerste naadjes zitten aan elkaar, even kijken hoe het wordt...




Donderdags moest ik werken tot 13:00 uur, dus daarna verder gegaan. Niet zo heel veel foto's gemaakt, daarvoor ging het eigenlijk een beetje te snel. Hihi.


Vrijdags was ik vrij, dus 's morgens verder gegaan en 's middags kon ik onze vrienden mailen dat de wieg klaar was. Ze kon het niet geloven. 's Avonds zijn ze hem komen halen en ze waren er ontzettend blij mee.
Nu moet hij alleen nog gevuld worden met het mooiste...... de baby. Die wordt in september verwacht. Als het kamertje klaar is, krijg ik nog wat foto's en natuurlijk wil ik er dan ook een met de baby in. :))))

Dit was weer eens heel wat anders he? Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Dus laat even een reactie achter.

10 opmerkingen:

  1. Nou helemaal top natuurlijk!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat schitterend gemaakt zeg!! Prachtig!!! Je bent wel van alle markten thuis hè! Kan me voorstellen dat ze er héél blij mee waren!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat heb je dat mooi gemaakt, echt super, knap werk hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat heb je mooi gemaakt!! Knap hoor.. Liefs Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww Renata,jij kan toch ook alles zeg.
    Prachtig is die geworden.
    Dat heb je snel gedaan zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend Renata!!! Dat is écht heel anders dan kaartencreaties maken; diepe bewondering hoor!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De wieg is prachtig geworden!
    De baby kan er straks heerlijk in slapen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat onwijs gaaf is het geworden!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O Renata toch, wat is ie mooi geworden. Daar mag je best trots op zijn. Daar begin je zo maar even aan en als ik het zo lees kon je bijna niet meer stoppen. Echt super gedaan zeg.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is echt prachtig geworden Renata!!
    Super gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen