Pagina's

woensdag 25 januari 2012

Spelen met Distressinkt


Vanmiddag nog eens heel iets anders gedaan. Ik heb eindelijk weer eens met mijn Distressinkt gespeeld. Het is een proef en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind ze zelf nog een beetje kaal en vroeg me af of ik er een tekst bij moet doen. Ik wil eigenlijk deze kaarten gebruiken voor Beterschap, Sterkte enz.


De kleuren die ik voor de bovenste 2 kaarten heb gebruikt zijn: Shabby Shutters - Spun Sugar - Victorian Velvet - Chipped Saphire


De kaart hierboven heb ik gemaakt met Vintage Photo - Tea Dye - Scattered Straw - Rusty Hinge -
Broken China - Tumbled Glass.

Laten jullie even weten wat je ervan vindt?

2 opmerkingen:

  1. Ha Renata, ik vind ze helemaal super zo. De kleuren doen hun werk wel. En als je ze zonder tekst laat kun je ze gemakkelijker voor diverse gelegenheden gebruiken, je schrijft er toch binnen altijd je persoonlijke boodschap. Ik zelf zou ze zo laten. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn super mooie kaartjes, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen