Pagina's

dinsdag 7 februari 2012

Taart, bloemen en kadootjes......


Vanmiddag heerlijk met mijn vriendinnen onze freubelmiddag gehouden en dit keer heb ik geen copicmarker vastgehad en geloof me, dat viel niet mee!
De swirl en de bloem zijn stempels van My Minds Eye en die heb ik gestempeld met clear embossing stamp pad en daarna bestrooid met clear embossing powder extra fine en toen met de heatgun verwarmd. Daarna met mijn Distressinkt eroverheen en voila! 
De tekststempel is van Different Colors en het vlindertje is van Truike Bron, hebben we een keer gratis gekregen op een beurs.


2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Renata, ziet er super uit! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eindresultaat is erg mooi Renata zo met bijpassende kleur cardstock.

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen