Pagina's

zaterdag 12 mei 2012

Baby


Gisteren dit lieve babykaartje nog gemaakt met het prachtige Maja Design papier. De digi is Spit Happens van Mo's Digital Pencil en de vlaggetjes heb ik gestempeld en daarna uitgeknipt. Stempeltje heb ik voor een euro bij Doe@ding meegenomen. Dat zijn nog eens leuke koopjes. Volgens mij was hij van het merk WR Memory Keepers.
Het kantje had ik al een hele tijd in mijn lintjesdoos en kwam nu qua kleur goed van pas.


All Sorts - Card For A Man or A Boy
Papertake Weekly - Cute, cute, cute
Truly Scrumptious - Anything Goes


13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje, heb toevallig van de week ook de digi ontvangen, is zo lief, het vlaggenlijntje vind ik super,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje en wat een schitterend plaatje
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een lieverd!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi lief kaartje Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heey renata,

    het is een prachtige babykaart geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief baby kaartje!
    Groetjes Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow this is brillinat me darling and the colouring is wonderful, hopeyou have alovely weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So precious! Love all the DP you used and this cute, cute image. Great little banner too.
    Thanks for joining us at Belli Challenges.
    Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card, a fabulous design, wonderful colours and your image is so sweet and beautifully coloured.

    Thanks so much for joining you Everybody Art Challenge
    Love
    Heather xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awww....what an absolute adorable baby card. Very sweet image (never seen this one before), and I love the soft colors. Great coloring and the banner is awesome! Thanks for joining Truly Scrumptious' for our Anything Goes challenge.

    Hugz,
    Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh weer heel lief. leuk vlaggenlijntjes.
    greetz. x

    BeantwoordenVerwijderen