Pagina's

vrijdag 7 september 2012

Nieuwe spulletjes!!!!

Vanmiddag ben ik weer lekker aan het werk geweest bij de Kreahoek in Ovezande en terwijl ik daar was werd er een pakketje afgeleverd met de spulletjes die we op de beurs hadden besteld.
Natuurlijk hebben we alles snel uitgepakt en een prijsje gegeven en het een en ander bleef aan mijn handen plakken. Op deze dingen was ik direct al verliefd en ik kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. 


Prachtig 6" x 6" paperpad van Papermania




Stempels van Papermania, zijn ze niet super?


Deze stempel is er een van een set van 4, maar ik ben begonnen om alleen deze te nemen. Waarschijnlijk komt de rest ook nog wel achteraan, hihi.



En dan deze 2 supermooie clearstamps van Papermania.
Wat denk je? Ga ik me vervelen in de vakantie? Denk het niet!!! Haha.



1 opmerking:

  1. wat een leuke dingen. het lijkt me best moeilijk als je zo dicht bij het vuur zit om dan niet iedere keer wat meetenemen.
    groetjes Annie.

    BeantwoordenVerwijderen