Pagina's

woensdag 11 september 2013

Bijzondere momenten....

Gisteren heb ik mijn map met grote scrapvellen opgeruimd en daar kwam ik dit prachtige papier in tegen van Authentique uit de serie 'Gathering'.
Ben er direct mee aan de slag gegaan en ondertussen heb ik al 4 kaarten ermee gemaakt!
Dit is er een van en voor deze heb ik de sketch van Paper Craft Crew gebruikt. 
Stempel is van Different Colors en had ik al een hele tijd in mijn bezit.


Zie net dat ik wel een touwtje of lintje ben vergeten te gebruiken, maar ik denk (hoop)  niet dat dit heel erg is.

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart is dit, Renata.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Renata! Inderdaad héél mooi papier!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Renata. Het papier en die tekst; niets meer nodig. Dat papier komt me heel bekend voor. Volgens mij heb ik daar ook nog een blokje van. Was ik bijna vergeten. Wel leuk als je alles weer eens vast hebt weet je pas weer wat je allemaal weer hebt. Hoezo verslaving. Maar wel een leuke verslaving ha ha.

    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen