Pagina's

zondag 13 oktober 2013

Zeeland Crealand met Leuntje en Merien

De afgelopen 3 dagen was het weer beurs in de Grote Kerk van Goes en wat hebben we weer genoten! Het was erg gezellig. Voor deze beurs was ik druk in de weer om kaartjes met Leuntje en Merien te maken. Dinsdagochtend kwamen de nieuwste knipvellen binnen, dus nog snel even wat gemaakt, waaronder dit kaartje. De goal heb ik gesneden met mijn silhouette cameo. 
Het achtergrondpapier met Leuntje is ook pas nieuw en zo wordt het een kaartje met een leuk zeeuws tintje. 


Ook de notitieblokjes hieronder voor de beurs gemaakt. De tekst is geprint met mijn computer en betekent Voor jou.... om in te schrijven. Voor het eerste blokje heb ik een mal van Marianne Design gebruikt LR0236.


Voor het onderste blokje de originele achtergronden van Hament gebruikt. Deze heeft hij speciaal voor de Kreahoek getekend zodat ze mooi bij de knipvellen passen.
Het zonnetje komt van een mal van Leane, Lea'bilitie nr. 45.9029


Hoop dat jullie ze weer leuk vinden en inspiratie hierdoor hebben opgedaan. En wil je ook van die leuke knipvellen van Leuntje en Merien, kijk dan even op de site van de Kreahoek Ovezande. In de webshop zijn ze los te koop maar ook in pakketten die natuurlijk wat voordeliger zijn.



1 opmerking:

  1. Je voorbeelden zijn superleuk, Renata. Dat verkoopt als je zulke mooie voorbeelden ziet. Jammer dat we nog steeds aan het plukken zijn. Anders was ik wel even langs gekomen. Ik heb echt zin om ook weer eens wat te maken.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen