Pagina's

zondag 8 februari 2015

Creatief bezig geweest.......


Creatief bezig geweest...? Jullie zullen wel denken, dat is ze toch altijd? Maar dit keer geen kaart of muurbord, maar.......

Gisteren heb ik samen met mijn man dit leuke rekje gemaakt voor mijn lint. Mijn rolletjes lint lagen altijd in een doos en vaak werden ze vergeten, dus daar moest iets op verzonnen worden. Dit rekje kwam ik tegen op Pinterest en ik dacht, dat kan ik ook zelf wel maken.
Dus even getekend en gemeten en toen naar de bouwmarkt. Toen mijn man thuis kwam heeft hij even geholpen met het zagen en boren en het vasthouden en samen is het helemaal gelukt.
Ik ben helemaal happy! Het past precies naast mijn bureau en ik heb er zelfs een extra roe aan gedaan, op Pinterest stond hij met 5 stuks en ik heb er nu eentje met 6, dus ook mijn touw kon er nog bij en ik heb zelfs nog ruimte over!

1 opmerking:

  1. Mooie oplossing, Renata.
    Heb zelf ook een kastje laten maken voor mijn lint.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen