Pagina's

vrijdag 13 maart 2015

Bengels & Boefjes 1

Woensdag zijn bij de Kreahoek deze leuke nieuwe boekjes met knipvellen van Marij Rahder binnen gekomen en ik ben er vanochtend mee aan de slag gegaan.
In elk boekje zitten 4 x 3D vellen voor 12 kaarten met kaartvoorbeelden op de achterzijde.


Ik maak eigenlijk nooit de voorbeelden na, maar laat mijn eigen creativiteit er op los.
Voor het eerste kaartje van de Bengels en Boefjes heb ik ook een nieuw blok gebruikt dat net binnen was bij de Kreahoek en dit is van Echo Park en heet Dots & Stripes. Ik ben dol op stippeltjes, dus dit zijn helemaal mijn papiertjes! Ze zijn er in verschillende kleuren.





De tekst heb ik zelf gemaakt op de computer, ook deze zitten er wel bij, maar ik vind het leuker om ze zelf te maken. Ben benieuwd wat jullie van deze serie gaan vinden. Binnenkort nog meer van deze leuke kaarten!

Cute Card Thursday - Celebrate


Geen opmerkingen:

Een reactie posten