Pagina's

vrijdag 22 mei 2015

You Gnome Me......

 Zo, ik ben weer eens lekker aan de knutsel geweest. En ik heb lekker gespeeld met de spulletjes van My Favorite Things. 


De bloempotten met bloemen is een stans waar ook nog een plank, een gieter en nog veel meer bij zit. Zo leuk! Ik heb er nu even een soort zonnebloemetjes van gemaakt. Het kaboutertje is een clearstamp uit de serie You Gnome Me. Het gras is een randpons van Martha Stewart.


Bij dit kaartje heb ik de leuke embossingfolder van Marianne Design gebruikt en het gras en het hekje zijn allebei met een pons van Martha Stewart gemaakt. De tekststempels heb ik ergens tijdens het shoppen gevonden. Vond ze zo leuk dat ik ze niet kon laten liggen.


Crafty Catz - Kids


2 opmerkingen:

  1. Leuk beterschapskaartje, Renata.
    De tulp kaartjes zijn ook heel mooi.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely cards. Thanks for sharing them with us this week at Crafty Catz. Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen