Pagina's

zaterdag 20 juni 2015

Wishful Asha voor Copic Marker Benelux

Goedemorgen allemaal! We zitten weer al over de helft van juni, wat gaat de tijd toch hard. Dit is de tweede blogpost die ik voor het Copic Marker Benelux  mag verzorgen.

Ik heb gekozen voor een digi van Make It Crafty, genaamd Wishful Asha.


Ik had al een soort envelop met daar binnenin een kaart gemaakt met het leuke nieuwe papierblokje van Studio Light, dus heb ik Asha in de kleuren van dat papier gekleurd.


Hier zie je de kaart in zijn geheel. Op de voorkant ook nog een mal van Marianne Design gebruikt.


Ik heb op het kaartje binnenin een van de nieuwe stempels van Studio Light gebruikt, maar je kan er natuurlijk ook iets heel persoonlijks in schrijven of er een cadeaubon in doen.


De kleuren copics die ik voor Asha heb gebruikt:

Huid: E000 - E00 - E21 - E11 - E04 en R20 voor de wangetjes
Bloemen in het haar: R89 - R85 - RV10 en YR24 voor het hart van de bloemetjes
Haar: C7 - C5 - C3
Jurk: Het witte gedeelte met hele lichte kleuren grijs gedaan C2 - C0 - C00
en de rand van de jurk: R89 - R85 - R83 - R81
Ook de ogen met de coole grijze kleur gedaan: C7 - C5 - C3 - C0

De kaart heb ik gesneden met mijn Silhouette Cameo.
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten