Pagina's

vrijdag 14 augustus 2015

How To Be A Wizzard

Zo, daar ben ik weer hoor! We zitten alweer op half augustus en voor je het weet gaan de kids weer naar school en komt de herfst weer wat dichterbij. Begrijp me niet verkeerd hoor, van mij mag de zomer tot eind oktober duren. Maar de tijd vliegt.
Misschien kan deze jongen wat extra tijd en een langere zomer toveren? Dat zou wel fantastisch zijn, toch?


Ik heb voor deze kaart eerst mijn lades met papierblokjes doorgezocht en daar vond ik de laatste restjes van Echo Park, This & That. Naar aanleiding van die kleuren heb ik het plaatje van (ja alweer) Mo's Digital Pencil -How to be a wizzard ingekleurd.



Ik heb de brillenglazen en het lampje bewerkt met Glossy Accents, zo lijkt het net of de bril echt is.
De tekststempel is van Studio Light.

De kleuren die ik heb gebruikt:

Haar: E29 - E25 - E21
Huid: E04 - E11 - E21 - E00 - E000 - R20
Sterren op bed: YR23 - Y21
Groen pyjama + lamp: YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Dekbed: BG13 - BG11 - BG10
Groen boeken: G99 - G94 - G21 - YG11
Kussen: W5 - W3 - W1



2 opmerkingen:

  1. Simsalatastisch kaartje!!! Helemaal leuk!!!
    De herfst mag van mij ook nog wel even wegblijven hoor. Maar als ik 's morgens de wilde ganzen over hoor vliegen, dan weet ik dat de herfst toch echt wel in de lucht zit. Voorlopig nog maar even genieten van het prachtige zomerweer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave kaart! Zo mooi ingekleurd. Laat de herfst nog maar even wachten hoor....

    BeantwoordenVerwijderen