Pagina's

zaterdag 5 maart 2016

Cadeautjes met een Zeeuws Tintje

Heel veel mensen weten het al, maar naast kaarten maken heb ik nog een grote hobby en dat is tekstborden maken en glaswerk etsen.
Zo voorzie ik al een tijdje theeglazen van een mooie zeeuwse knoop, maar sinds gisteren heb ik iets nieuws in mijn assortiment en dat zijn de theeglazen met Job & Joane.
Deze boer en boerin zijn ontworpen door Ferdi Colijn en ik heb de rechten gekocht om hier mee aan de slag te gaan.


Ben je op zoek naar een leuk zeeuws cadeautje? Kijk dan eens in mijn webshop!


Hier heb ik ook mijn kaarten te koop staan voor maar 1,75 euro per stuk!
De theeglazen zijn per set van 2 te koop en kosten 5,95 euro. Leuk prijsje toch?


Wil je op de hoogte blijven van mijn webwinkel? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.
Ik wens jullie een fijn weekend. Ik ga nog even wat theeglazen etsen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten