Pagina's

woensdag 4 mei 2016

Knuffelbeertjes

Goedemorgen allemaal! 
Gisteren was ik lekker vrij en ik ben maar eens aan de slag gegaan met de leuke embossingfolder met kruissteekjes van Marianne Design. Ik had deze al een tijdje in huis, maar had er nog niets mee gedaan. Tot ik vorige week de collection van Marianne Design voorbij zag komen. 
De combinatie van de plaatjes met knuffelbeertjes en de kleurtjes vond ik helemaal geweldig.


Heb bovenste kaartje heb ik nagemaakt vanuit die collection, maar het onderste heb ik zelf verzonnen. Toevallig gisteren ook wat stansjes uitgedraaid van de mooie maritiem serie en daar zat natuurlijk het touw bij. Vond geen lintje wat er bij paste, maar dit vond ik wel een heel leuk effect geven. Misschien dat ik bij allebei nog tekst maak, maar daar ga ik nog eens even over nadenken.


Ik hoop dat jullie mijn kaartjes weer leuk vonden. Tot de volgende keer!



3 opmerkingen:

  1. Lief lief lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn 2 dotjes van kaarten. De ge-emboste kruissteekjes zijn zó leuk samen met de knuffelbeertjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Renata,

    het zijn 2 hele lieve kaartjes geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen