Pagina's

dinsdag 16 augustus 2016

Tulpen uit Amsterdam!

Goedenavond! Het is alweer even geleden dat ik een kaart heb gepost die niet speciaal voor het Copic Marker Benelux Blog was, maar hier is er weer eentje hoor!
Ik heb op momenteel weinig tijd om iets te maken, vakantietijd betekent extra werken omdat collega's met vakantie zijn.  
Deze tulpen heb ik dan ook al een tijdje geleden eens ingekleurd, maar gisteren had ik lekker vrij en toen heb ik dit kaartje in elkaar gezet. Natuurlijk de afbeelding ingekleurd met mijn Copics, nog steeds mijn favoriete medium om in te kleuren. Ik ben wel aan het oefenen met Faber Castell Polychromos potloden, ook weer erg leuk om te doen. Daarnaast heb ik vorige week de Molotow Aqua Twins aangeschaft en daar wil ik ook eens wat mee gaan proberen. Maar daarover later meer.....


Het achtergrondpapier is van Stampin' Up, het randje heb ik gemaakt met een randstans van Crealies.



1 opmerking: