Vandaag lekker bezig geweest met deze 2 schattige oudjes Jack and Ginger van Mo's Digital Pencil. Het papier dat ik heb gebruikt is weer van BG. Prachtige kleurtjes vind ik het. Ik heb er gelijk maar 2 gemaakt, omdat hier best vaak naar word gevraagd. En met de kerstmarkt in het vooruitzicht moet ik toch een beetje voorraad hebben.
Ook wil ik met deze kaarten proberen in het Dream Team van Mo's Digital Pencil komen.
Today I've colored up these two cute oldies Jack and Ginger by Mo's Digital Pencil. The papers are BG again. I made two of them, because they ask for this kind of cards a lot. And in two weeks I will be on a fair to sell my cards, so I need stock. I also want to aply for Mo's Dream Team with this card.