Pagina's

Posts tonen met het label littleelfpipa. Alle posts tonen
Posts tonen met het label littleelfpipa. Alle posts tonen

donderdag 27 oktober 2011

Little Elf Pipa


Ik heb maar eens een kerstkaartje gemaakt. Als ik iedereen dit jaar weer een zelfgemaakte kerstkaart wil sturen, zal ik toch echt moeten gaan op schieten, want ik heb er nog niet veel gemaakt. Natuurlijk heb ik de digi's met de leuke elfjes van Mo aangeschaft, vanzelfsprekend niet 1 maar gewoon alle 4! Vindt ze zo schattig. Heb er nog 3 klaar liggen die al gekleurd zijn.

I made myself another christmascard. If I want to send everyone a selfmade one, I have to hurry up! Ofcourse I bought all 4 of the cute elfs from Mo's Digital Pencil. The other three are coloured too and waiting for me to turn them into a card.


Het thema deze week bij Mo's Digital Pencil is Any Holiday or Celebration. Dus dit is wel goed daarvoor denk ik. Ik heb weer eens een tentkaart gemaakt en de afbeelding Little Elf Pipa hangt aan een draadje ertussen. De kerstboom is gemaakt met een creatable van Marianne Design en de sterren met MFT Die Namics.

The theme this week at Mo's Digital Pencil is Any Hoilday or Celebration. so I think this one will do. I made a tentcard and the image is hanging by a thread. The tree was cut out with a creatable by Marianne Design and the stars with a MFT Die Namics.

Mo's Digital Pencil Challenge - Any Holiday or Celebration
Charisma Cardz - Anything Goes
By The Cute And The Girly - Anything Goes