Ben al een paar dagen met dit kaartje bezig. Op dit moment is het begin er meestal wel snel, maar de afwerking heb ik wat moeite mee, ondanks alle mooie spullen die ik heb staan. Misschien heb ik wel gewoon teveel? Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je door de bomen het bos niet meer ziet? Afijn....hij is toch klaar nu. Na een paar geboortekaartjes voor jongens moest ik natuurlijk ook mijn voorraad voor meisjes weer eens aanvullen en waar kan dat beter mee dan met zo'n schattige digi van Mo's Digital Pencil. Deze heb je vorige week ook voorbij zien komen voor Flo, maar dan in hele andere kleurtjes.
Het papier dat ik dit keer heb gebruikt is van First Edition. De letters weer uitgesneden met de Slice, de tak met een Creatables en het bloemetje met een pons. Het randje rond het plaatje heb ik gestempeld met een clear stamp van Viva Decor.
Sunday Sketch and Stamp - Sketch
The Paper Shelter - Animals
Raise The Bar - Furry Friends
Totally Papercrafts - Animals
All Sorts - Bear With Us
One Stop Craft - Anything Goes