Dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt en ik wilde hem toch even laten zien. De digi is Party Girl van Mo's Digital Pencil en het papier is van My Minds Eye uit de paperpad Stella and Rose.
Posts tonen met het label partygirl. Alle posts tonen
Posts tonen met het label partygirl. Alle posts tonen
zaterdag 5 november 2011
maandag 17 oktober 2011
Party Girl
Vanmorgen eindelijk de tijd genomen om weer eens een kaartje te maken en dit is hem geworden. Ik heb de sketch van Sketch Saturday gebruikt en het papier van Cosmo Cricket uit de paperpad Salt Air.
De tekst is van Stampalicious en de digi is Party Girl by Mo's Digital Pencil.
De zon is gemaakt met een MFT Die Namic en het label uitgesneden met de Slice.
Sketch Saturday - Sketch
Fab 'n' Funky - Fall Colours
The Sisterhood Of Crafters - Birthdays
Stampin' For The Weekend - Autumn Colours
Labels:
cosmocricket,
dienamic,
mft,
mosdigitalpencil,
partygirl
Abonneren op:
Posts (Atom)