Pagina's

zondag 1 november 2009

Snoesje

Hier mijn eerste kaartje voor vandaag. Ik heb het snoesje van Marianne weer maar eens uit de doos gehaald. Is het geen snoesje? Deze heb ik in het ziekenhuis ingekleurd terwijl ik op Lisa zat te wachten tot ze terug kwam van de operatie. De sketch is van Sketch Saturday en het papier is van CraftsToo. Het bont aan haar muts en jas heb ik met glitter gedaan en voor de takjes heb ik flowersoft gebruikt.

Here's my first card for today. I took Snoesje out of the box and coloured her while I was waiting for Lisa coming back from the operatingroom. Isn't she cute? The sketch is from Sketch Saturday and the DP is from a paperpack of CraftsToo. I've used glitter for her fur and flowersoft for the branches.

4 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden hoor Renata!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een snoesje. Mooie kleuren en een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card. I love the sweet image and the way that you have turned the squares!
    Hugs Jeanette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card. Love the image and the papers you've used.

    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen