Pagina's

vrijdag 23 april 2010

Dani and her Friends


Vanmorgen al vroeg uit de veren, zodat ik nog een kaartje kon maken, want vanmiddag moet ik alweer weg. Laura is gisteravond thuisgekomen uit Parijs en heeft het ontzettend leuk gehad.
Dit afdrukje van Mo's Digital Pencil had ik al heel erg lang liggen, maar ik heb het deze week ingekleurd en nu moest ik er toch eens een kaartje mee maken. Ik heb weer het papier van DCWV gebruikt, omdat dat precies de kleurtjes waren. Het lint heb ik deze week nog in Limburg gekocht en de bloem komt uit mijn verzameling. De tekst is van een setje dat ik in de Hobbyshop van Nellie Snellen in Sevenum heb gekocht.


This morning I came out of bed early so I could make a card before I have to leave this afternoon for a visit. Laura came home from Paris last night and she had a wonderful time there.
This image is from Mos Digital Pencil and is called Dani and her Friends and I finally have give it some colour. The DP is DCWV. The ribbon I bought in Limburg when I was on holiday for a few days this week and the flower is from my stack. The sentiment I have bought in the Hobbyshop from Nellie Snellen in Sevenum.

Friday Sketchers - Sketch
Magical Crafts - For the Girls
Little Paper Shop - Happy Birthday
Creative Card Crew - Happy Birthday
Penny's Paper Crafty - Anything Goes

14 opmerkingen:

  1. Fabulous card, love the colours and the cute girls.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Renata,
    leuk kaartje weer,
    prachtige kleurencombinatie en leuk stempel
    fijn dat een van je dochters weer heel thuis is
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je prachtige kaarten gemaakt Renata,leuke afdrukjes.
    Mooi papier,super weer.

    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer mooi hoor Renata. Ik zie het wel zelfs op vakantie nog struinen naar leuke dingetjes voor de hobby. Ik herken dit.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Renata!
    groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card the image is great fun love your colour palette. Thanks for playing along at Magical Crafts.
    Carol Ann xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous car I love that image. Thanks for joining in at MCFC

    Jackie x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geweldig leuk en mooi kaartje Renata. Prachtig papier en een heel leuk stempeltje!
    Prettig weekend van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, die is heel leuk in die kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze stamp is echt geweldig! Leuk kaartje! En ik had inderdaad gezien dat je ook uit Zeeland kwam. Leuk! Ken niet zoveel scrappers/kaartenmakers in Zeeland....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart! Lekker fleurig...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a gorgeous card. Love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Renata, it's a lovely card. Great image and brill colours.
    Tine :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is cute! Lovely image and nice colors.

    BeantwoordenVerwijderen