Pagina's

maandag 12 april 2010

Foutje! Maar toch wel heel erg leuk!


Vorige week kregen wij de vraag van Karen Johnson van Karens Doodles of wij (het nederlandse en het amerikaanse team) voorbeeldjes wilden inkleuren om bij de rubberstempels te doen. Degene die mee wilden kleuren kregen 2 stempels om in te kleuren en in de mail stond dat je het formaat niet mocht veranderen en zo moest afdrukken en kleuren. Dus ik dat braaf gedaan. Op A4! Ik helemaal aan de slag en toen het klaar was ging ik toch twijfelen, dus een mailtje naar Renata van M. gedaan of het klopte dat de stempels zo groot waren. Nee dus! Gelukkig had ik er nog maar één gedaan. Maar ik was eigenlijk wel heel blij met het resultaat en wat doe je dan? Dan verzin je gewoon dat het maar een schilderijtje moet worden en laat nou begin mei mijn kleine buurmeisje jarig zijn. Ze word dan 4 jaar. Dus zaterdag een lijst gehaald bij de Xenos en dit is hem geworden!

Last week Karen Johnson from Karens Doodles asked the Dutch and the American team to colour some examples for her rubberstamps. Those who wanted to join got 2 stamps to colour. In the mail it said, don't change the size. So I printed them out on A4! I coloured one of them and then I started having doubts. So I send a mail to Renata van M. and she said that was wrong! Om my gosh. So then I thought why not make a painting of it? My nextdoor neighbour girl is having her 4th birthday at the beginning of may and I think it's a great gift like this, don't you think?

6 opmerkingen:

  1. inderdaad heel leuk geworden met zo,n lijstje er omheen
    Leuk kadootje

    groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superschilderij, dat zal je buurmeisje leuk vinden.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ze zal er vast blij mee zijn.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha naja een foutje kan altijd gebeuren, maar ik vind dit wel een hele goede fout want ik vind hem prachtig! Heel erg mooi gedaan, het inkleuren is ook prachtig. Weet zeker dat je buurmeisje hier blij mee is.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal ze leuk vinden, die kleine meid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal top geworden en een heel leuk cadeautje!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen