Pagina's

zaterdag 31 juli 2010

Toet toet toeeeeet!

Vanmiddag heb ik gewerkt en vanavond heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb deze digi een poosje terug gevonden bij JustInkLined en hij was gratis. Toen ik hem zag wist ik direct voor wie ik hem zou maken. En aangezien die persoon aanstaande dinsdag jarig is, moest ik hem wel maken, zodat hij nog op tijd op de post kan. Een paar jaar terug werd Rob 40 jaar en dat vond hij zo verschrikkelijk erg en daar hebben wij hem erg mee gepest op de dag zelf. En iedere keer als hij nu jarig is kan ik het niet laten om hem een beetje te pesten dat er weer een jaartje bij is. Ik hoop dat hij er om kan lachen.


I worked this afternoon and tonight I made this card. I found this digi at JustInkLined and it was free! When I saw it I new immediatly who I could send it too. A friend of ours became 40 a few years ago, and he was really upset when he did. And we have been bullying him about that. And every time when it's his birthday we still do. I hope he can laugh about this one.

Sweet Stampin' Challenge - Sketch
Secret Crafter - Hot Wheels
Stamp, Scrap & Doodle - Clean and Simple
Creative Inspirations - Anything Goes


12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke digi Renata en je hebt er weer iets moois van gemaakt. Echt een leuke mannenkaart.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card and the image is so funny!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Renata

    fantastic card what a great image! thanks for joiningus at sweet stampin

    Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a brilliant card I'm sure your friend will be thrilled to receive it. I love the colour combination and beautifully coloured too.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this card... it's great fun!
    Hugs
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun card!! Love the image!

    Thanks for playing at sweet stamping xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, hij is echt erg leuk en met veel mogelijkheid om de gevoelige jarigen een beetje te gaan plagen ;D
    Maar een mooie kaart net als deze maakt alles weer goed.
    gr.Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous card...and a great story to go with it! :)
    Thanks for entering the Guest Designer challenge at Just Inklined :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Utterly adorable Renata, love the image and the colour combo. Thank you for joining us again at Creative Inspirations this week.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That is brillinat. Loving the image. After completing my hot wheels project for Secret Crafter's Saturday Challenge, I'm now enjoying looking at the other work. Thanks for showing yours and letting me visit.
    TFS
    Paul
    http://craftyblogocks.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card and a brilliany image. I hope your friend has a sense of humour!!! Thanks for joining us at Sweet Stampin this week x

    BeantwoordenVerwijderen