Pagina's

dinsdag 27 juli 2010

Wit, wit, wit en nog eens wit!


Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Karens Doodles. En deze week willen we witte kaarten zien. Het enige wat je in mag kleuren is je stempel en voor de rest willen we alleen maar wit zien. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie hier van gaan maken! Ik heb gekozen voor de nieuwste stempels van Karen. Ja, je leest het goed, stempels, ik heb er namelijk twee gecombineerd. Ik had er voor kunnen kiezen om ze te maskeren, maar ik vond het wel leuk om de kerstman er een beetje uit te laten springen, dus heb hem er later voor geplakt. Ik heb zelf de gaten rondom de afbeelding gemaakt met mijn eyelet tool en er daarna lint door geweven. De stempels die ik heb gebruikt zijn Santa's House en Santa Waving.


Today starts a new challenge at Karens Doodles NL and this time we'd like to see all white cards. The only thing that can be coloured is your image. I am really curious what you will make of it. I choose to use two stamps from Karens Doodles and they are called Santa's House and Santa Waving. I made the holes around the image myself with my eyelet tool and than waved some ribbons through it.

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart heb je weer gemaakt Renata!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kerstkaartje Renata!
    Hartstikke leuk hoe je deze 2 gecombineerd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat een mooie kaart is dit
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een idee. Hij is prachtig geworden.
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een plaatje van een kerstkaartje Renata!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart. Ook erg leuk, alleen maar wit en de afbeelding inkleuren, dan komt het veel mooier uit.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Renata,zo leuke stempels,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel mooi kaartje is het geworden
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend en hele leuk kaart,super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart is dat Renata.
    Heel leuk heb je die twee stempels gebruikt en ook het lint is super erin gewerkt!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend mooi gemaakt Renata!
    Wat zijn ze weer mooi hé die nieuwe digi's ;)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen