Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

Klassieke auto's


Vandaag weer lekker bezig geweest met het papier van Three Bugs In A Rug. Wat kun je toch veel kaarten maken met 4 scrappapiervellen! Ik vindt het ook heerlijk dat ik niet steeds hoef te denken welke copics hierbij kan gebruiken.
Dit keer heb ik 2 digi's van Clear Dollar Stamps gebruikt uit een hele serie van 8 klassieke auto's. Ideaal voor die mannenkaarten en weer eens wat anders dan de sexy ladies van KennyK. 

Today I've been making some cards with my Three Bugs In A Rug Paper. How many cards can you make with 4 papers? Well... at least 5 and I still have some left.
I find it really easy to use the same paper for different cards so I don't have to think what copics to use.
This time I used some digital images by Clear Dollar Stamps. There's a set available with 8 Classic cars. Great for the man in our lives!


Hierboven een oude Ford Couppe.

The first one is an old Ford Couppe Classic Car.



En deze prachtige sportauto is een Corvette. De tekst was ik al eens ergens in het engels tegengekomen en had ik onthouden en aangezien we in Nederland wonen heb ik hem vertaald.

And this beautiful sportscar is a Corvette. I came across this sentiment a while ago in English, I remembered it and translated it to Dutch.
It says : You're not old, you're a Classic!



5 opmerkingen:

  1. Wat een super kaarten heb je gemaakt Renata.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk Renata en de tekst ook.
    Tot dinsdag,

    groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave mannenkaarten Renata, ik vind die auto's heel leuk, ga daar ook eens neuzen
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, vrolijke kaarten en leuke tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen