Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Nog een brandweerman!


Vanmiddag nergens zin in gehad, maar vanavond toch nog een kaartje gemaakt met die leuke brandweerman van KennyK.
Bedacht bij mijn vorige brandweerman al dat ik de achtergrond vol rook had kunnen zetten, dus bij deze maar eens geprobeerd. Een papier met Wonkey Scallop uitgestanst en daarna gesponst. Op deze manier maak ik ook mijn wolkenachtergrondjes.
De tekst heb ik op mijn harde schijf gevonden, weet niet meer waar ik hem vandaan heb.
De vlammetjes aan zijn voeten heb ik met de graspons gemaakt.



This afternoon I didn't feel like doing anything, but tonight my mojo was back and I made another card with the cute firemen from KennyK.
I made the smoke with my WonkeyScallop Die, that's how I make my clouds too. The flames at his feet were made with my grassborderpunch from Martha Stewart.
I found the sentiment on my harddrive and I don't know where I got it from.

Crazy4Challenges - Make A Scene
Do You Stack Up - Anything Goes
Raise The Bar - Sketch

3 opmerkingen:

  1. Very cool card, just love the image. Thanks for joining us at Do You Stack Up.

    -Wenche

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer geweldig Renata!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a great fun card. Super cool. Thanks for playing along with us at DYSU.

    BeantwoordenVerwijderen