Pagina's

zondag 20 december 2015

Oeps....

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie een fijne zondag hebben gehad? Wij in ieder geval wel. We waren uitgenodigd om mee te gaan brunchen met mijn werkgeefster en aangezien wij wel van lekker eten houden......
Het was erg gezellig. Na de brunch ben ik mijn hobbykamer weer maar eens in gekropen en heb ik een heleboel plaatjes die ik al had geknipt in 3d op elkaar geplakt. Dat had ik afgelopen week al meer gedaan en het ideale is, dat je als je een kaart wilt maken dat het dan een stuk sneller gaat.


Ik heb tegenwoordig niet meer zoveel tijd om kaarten te maken, maar afgelopen donderdag heb ik na mijn werk deze kaart in elkaar gezet. De achtergrond is een stans van My Favorite Things, genaamd Snow Drift Cover Up en zoals je ziet kun je hem voor meer dan alleen sneeuwlandschap gebruiken.
De tekst heb ik met de leuke Stitched Alphabet stans gemaakt, ook van MFT.
Het plaatje is van Marij Rahder en komt uit het boekje Comedy Cards.



1 opmerking: