Pagina's

zondag 27 december 2015

Warm Wishes

Zo, naar een paar hele gezellige en drukke kerstdagen met heel veel en heel lekker eten ben ik vanmiddag weer lekker aan de slag gegaan met de leuke stempeltjes van MFT. Ik ga alvast een voorraadje kerstkaarten aanleggen voor volgend jaar.
Ik heb een heel oud blokje papier tevoorschijn gehaald van Cosmo Cricket, Jolly by Golly, geen idee hoe lang dat er al ligt, had er al aardig wat papier van gebruikt, maar er is nog genoeg voor een aantal leuke kaarten.


Ik heb de sketch opgezocht van de MFT Sketch Challenge en ben hiermee aan de slag gegaan.
De randjes, de cirkels en de tekstbanner allemaal gemaakt met MFT stansen.
De pinguïn, het vuurtje en de tekst komen van de Toasty Greetings set van My Favorite Things. Alle spulletjes heb ik natuurlijk bij de Kreahoek Ovezande meegenomen.



2 opmerkingen:

  1. Love the little penguin with the marshmallows, so cute! Thank you for sharing your lovely card with us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How Cute! Lovely images.. FAB Colour theme. Great with some green!
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol

    BeantwoordenVerwijderen