Pagina's

vrijdag 7 december 2012

Kaartje voor Sam!

Afgelopen dinsdag hebben we weer heerlijk gefreubeld en tijdens het kwebbelen heb ik dit olifantje ingekleurd met Distress Inkt. De stempel is van Marij Rahder. De mal mocht ik van Yvonne lenen en is er een van Noor! Design. De letters heb ik gesneden met mijn Slice en het papier is al een heel oud blok van DCWV, maar daarom niet minder mooi.

Gisteren is een nichtje van mijn man bevallen van een zoon genaamd Sam. Speciaal voor hun dit kaartje gemaakt. Hoop dat ze het leuk vinden.


Totally Papercrafts - One For The Boys!

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Renata, vooral de naam die dient om de easel te laten staan vind ik super!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig geboortekaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Renata, wat is ie mooi geworden. Dacht dat ik hem al af had gezien maar zo met dat strikje en die letters. Helemaal geweldig.

    groet van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aw gorgeous card, so cute...thanks for playing along with us at TPC x carol

    BeantwoordenVerwijderen