Pagina's

zondag 30 december 2012

Ride Like The Wind


Goedemiddag allemaal. Het jaar 2012 zit er al weer bijna op! Heb de laatste tijd niet zo heel veel gedaan aan mijn kaartjes ivm met mijn rug. Maar deze heb ik een tijdje geleden gemaakt met een digi van Karens Doodles en papier van Authentique.


Digital Tuesday - Layers
Everybody Art - Alles Geht
Lady Bug Craft - Anything Goes
Charisma Cardz - Anythng Goes

Bedankt voor al jullie leuke commentaren en bezoekjes aan mijn blog, 
hoop jullie volgend jaar weer terug te zien!!
Ik wens jullie allemaal een hele goede jaarwisseling
 en heel veel geluk, gezondheid en natuurlijk creativiteit voor 2013!!!


5 opmerkingen:

  1. Je sluit het jaar af met een prachtige stoere kaart!
    Een heel goed en gezond 2013!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Renata.
    Geweldige stoere digi en het papier is ook super.
    Voor jou en je gezin ook de beste wensen. We zien elkaar snel in het nieuwe jaar.

    groeten van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje is dit!
    En beterschap met je rug!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, love your fun image and layout, thanks for joining us at Charisma Cardz, hugs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha..such a fun card!
    Thanks for joining us at charisma this week!

    BeantwoordenVerwijderen