Pagina's

donderdag 3 september 2015

Brian Jogging

Goedemorgen allemaal, het is alweer september, wat gaat de tijd toch snel! En dat vind Brian ook!
Ik heb deze digi vorige week lekker in zitten kleuren terwijl mijn vriendinnen bij mij zaten te knutselen. 


Helaas weet ik niet meer welk papier dit is, ik heb het gevonden toen ik mijn scrappapier aan het opruimen was. Zo kom je toch nog eens wat tegen wat je weer kan gebruiken. Ik heb dit papier toentertijd gekocht omdat ik de kleuren zo mooi vond.


Ik heb geprobeerd om met mijn copics deze kleuren zoveel mogelijk te benaderen en ik denk dat dat redelijk is gelukt. Ik heb Brian met 3D kit op de achtergrond van MFT geplakt, zo springt (rent) hij echt van de kaart. O ja, Brian is een digi van Make It Crafty.


Ik kan tussen mijn stempels niet altijd de juiste tekst vinden, dus maak ik die heel vaak zelf op de computer en dat heb ik met deze dus ook weer gedaan.


Ook de binnenkant heeft een stukje tekst.
Ik hoop dat jullie het weer leerzaam vonden? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten