Pagina's

woensdag 2 september 2015

Dirk en Dientje dobberen lekker in het water.

Afgelopen weekend hadden wij een feestje van vrienden, zij waren 30 jaar getrouwd en speciaal daarvoor heb ik dit kaartje gemaakt.
Het plaatje is van Marij Rahder en het mannetje en vrouwtje heten Dirk en Dientje.
De achtergrond met de zon heb ik gesneden met mijn silhouetten, wat een geweldig apparaat is dit toch, zo veelzijdig!
De zee en het strand en de onderkant met tekst heb ik gesneden met een mal van My Favorite Things, de tekst natuurlijk met de computer gemaakt en geprint.
Het plaatje herik met 3D kit opgewerkt.


Gisteren heb ik mezelf in laten schrijven bij de Kamer van Koophandel, ik heb nu dus echt een bedrijfje in muurborden enz. genaamd Renata's Design.  Heb lang getwijfeld, maar ik heb het zo druk dat dit niet uit kon blijven.
Ondanks de drukte hiermee heb ik vandaag ook wat tijd genomen om nog wat Dirk en Dientje kaarten te maken, dus hou mijn blog in de gaten, er komen er nog meer!


1 opmerking: