Pagina's

woensdag 27 mei 2009

Freubelmiddagje




Vanmiddag naar vriendin Adrina in Oost Souburg geweest en we hebben lekker samen zitten knutselen. Ik had natuurlijk weer een auto vol spullen meegenomen. Voordat ik naar haar ging eerst nog ff langs 't Allergaartje geweest. Kon het niet laten. Ik heb er wel een hele leuke randpons gekocht die ik al een hele tijd wilde hebben. Bij Adrina heb ik bovenstaand kaartje gemaakt met een sketch van Whiff of Joy. Ik wilde hem insturen voor de challenge, maar ging vanavond nog eens goed lezen en je moet daar een Whiff of Joy stempel gebruiken. Helaas, pindakaas. Ik vind hem trouwens wel leuk geworden. De stempel is van een stempelvel van Jalekro, erg leuk en lekker Hollands. Het papier is weer uit een Paper Pad van Dill Blossom. De stempel is zoals gewoonlijk weer ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

1 opmerking:

  1. Whow zeg schattig kaartje. En de klompjes wat zijn die apart gekleurd. Iedereen gebruikt altijd felle kleurtjes. Daarom vind ik deze kaart helemaal te gek!!

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen