Pagina's

zaterdag 30 mei 2009

Pipoos

Gisteren moest ik nog ff in Middelburg zijn voor een afspraak en dat is dan een goeie smoes om nog eens bij Pipoos langs te gaan:) . Wat hebben ze er toch leuke spulletjes! Er was weer iets nieuws. Een prachtige ronde tekststempel van JustRite. met verwisselbare teksten, letters en randjes. Helemaal geweldig! Precies wat ik nog miste tussen mijn knutselspullen. Heel vaak printte ik zelf de tekst op mijn computer, maar ronde teksten lukten niet. De stempel zit in een stevig doosje en de letters zitten in stapelbare doosjes. Er waren ook nog andere sets met weer andere teksten en andere lettertypes. Ook kunnen er losse stempelsetjes voor gekocht worden. Zo heb ik zelf gelijk hele kleine lettertjes genomen die ook in het randje passen, zodat je rond een monogram bv een tekst kan stempelen. In mijn volgende kaarten zal ik proberen om wat te laten zien ervan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten